Tuesday, March 1, 2011

Madrid!!!

.בקיץ שאחרי כיתה י"א נסענו לטיול משפחתי במדריד, הטיול הכי כייפי שהיה לנו, כשחרנו לארץ, החלטנו כל האחים שכשנגדל נקנה במדריד בית ונחלוק בו לחופשות. עכשיו, 9 שנים אחר כך, הכנתי את עצמי שלא אתאכזב.. אתם יודעים איך הזיכרון יכול להטעות.. אבל מדריד לא התקרבה ללאכזב אותי, העיר הזאת מדהימה. אין מה לומר, אני חושבת שהמציאו אותה בשבילי :) קניות, טאפאס, בירה ב2 יורו... החיים במיטבם! לקחתי טיסת בוקר, והגעתי למדריד אחרי לילה בלי שינה, כמעט והתפתתי ללכת לישון קצת, אבל בסוף החלטתי פשוט להסתובב ברחובות היפים עד שאתעייף. הגעתי לגרן ויה, ומה אפשר לומר, לא הצלחתי להתאפק... נכנסתי לכל חנות אפשרית וקניתי וקניתי וקניתי..... אבל הגאווה האמיתית שלי היא מעיל הטראנץ' החדש שלי!! כל כך חיכיתי לו וחיפשתי אחריו, ולבסוף הוא התגלה כמציאה במחלקת הילדים של זארה...;) אז אני לא נפרדת ממנו, לא משנה מה.. אז תתחילו להתרגל אליו בכל תמונה

Madrid oh Madrid, 9 years ago, when I was 17 we went on a family vacation to Madrid. It was so hot and crowded but we all fell in love with it. I was hoping that this time, when I'm a bit older it wouldn't disappoint me, you know how memories can be much pinker then real life... So I landed at noon after a long night, and instead of resting, I went walking on the big streets, and then I remembered why I fell in love with it! It's amazing! and colorful, Shopping, eating drinking and the perfect weather.... I couldn't ask for more...
I now present you my new and lovely trench coat! :) I finally found it, in Zara kids of all places!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...