Friday, August 3, 2012

DIESEL LOVERDOSE or Win Diesel's new perfume!

 קיבלתי את הבושם החדש של דיזל עם שאלה אחת- מהו לילה בשבילי? ובכן מאז שהייתי קטנטנה שעות הלילה היו השעות המועדפות עלי, מעולם לא הבנתי אנשים של בוקר,ואפשר לנחש ששלוש שנות צבא לא עברו בקלות.. משום מה בשעות הלילה אני תמיד הכי ערנית הכי חדה והכי יצירתית. ואם בענייני אופנה עסקינן, אז אספר לכם שאת ילדותי עברתי ביישוב ובבית דתי מה שחילק את מלתחתי לבגדי שבת ובגדי יום חול, בגיל 21, כשהחלטתי להמשיך בחיי ללא שבת ובגדיה נפרצו גבולות הארון שלי לחלוטין. מאז אין בגד שהוא רק לערב או רק לטיולים, לים אוכל להופיע עם חצאית פליסה, ולארוחת ערב חגיגית לא אהסס ללבוש שמלת ים פרחונית.. ממליצה לכם 
לנסות לפחות פעם אחת

לכבוד השקת הבושם החדש של דיזל נגריל כאן בבלוג בושם או שניים לקורא/ת מאושר/ת ואופנתי/ת
 כדי לזכות בבושם כל שעליכן/ם לעשות הוא לעשות לנו לייק על עמוד הפייסבוק  
ולכתוב תגובה בפוסט הזה עם שם ואי מייל. ההכרזה על הזוכה המאושר/ת תהיה ב ב10.8 פה בבלוג, ובעמוד הפייסבוק. יאללה לעבודה








Dress / 2nd hand
Bracelet / Hagar Satat
Shoes / Urban Outfitters

15 comments:

Anonymous said...

אני רוצה! אני רוצה! אני רוצה!
עמית גריפל amit.griffel@gmail.com

דוידי וריקי said...

ריקי rickigr@gmail.com

Unknown said...

Best fashion and design blog I konw of.

Anonymous said...

גילי, gili.mar@gmail.com

Unknown said...

גמאני!!!
hollanderbh@gmail.com

Unknown said...

זה נחמד שמחלקים מתנות לפעמים :)
אשמח לקבל בושם חדש, אף פעם אין "יותר מדי"
danabukin@gmail.com
תודה,
דנה בוקין ברנר

RC said...

הגיע הזמן שגם אני אריח טוב ;)
chavarest@gmail.com

XOXO

חוה

Anonymous said...

גם אני אנסה את מזלי
yarom.t@gmail.com

תמר :)

Miriam said...

גם אני גם אני
mirest@walla.co.il

מרים
<3

Anonymous said...

איזה כיף ואיזה בלוג שווה :) hili_ofer@hotmail.com

Anonymous said...

הבלוג של יעל ואביגיל הוא בלוג האופנה הכי שווה שראיתי בזמן האחרון!! עדכני, מגניב וכייפי! :)
בתיה
Batyares@gmail.com

Anonymous said...

חברה שלי אמרה לי שזה בלוג מדהים, אז נכנסתי לראות ונדהמתי! ;)
אודי
Udile2@gmail.com

Anonymous said...

הבלוג הכי טוב שאני מכירה!!

gal.sekler@gmail.com

Anonymous said...

הבלוג הכי טוב שראיתי בחיים שלי!
נשבע!

כל הזמן נכנס ובודק מה קורה ומה חדש!!!!

היפסטר

Hipster@gmail.com

Anonymous said...

ה-בלוג!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...