Wednesday, March 16, 2011

DIY Vest and skirt



את השמלה הזאת מצאתי בויצו ירושלים בשנה שעברה, היא נראתה לי מתוקה נורא, אבל הבעיה הקטנה היתה שברגע שהגעתי הביתה ומדדתי אותה גיליתי שהיא פחות שמלה ויותר חולצה (היא הגיעה בדיוק עד מעל הטוסיק...) היה לי כל כך חבל להחזיר אותה לויצו ריקם, אז החלטתי לעשות מעשה ולא לבזבז את התחרה היפה. המטרה היתה לפרום את השמלה לשני חלקים ולהפוך אותה לוסט וחצאית טוטו. אני מאוד גאה במה שיצא בעיקר כי בין התמונה הראשונה וההתלהבות לבין מה שיצא יש מרווח של חצי שנה עסוקה :) 

I bought this dress last year in a very cheap 2nd hand shop in Jerusalem. I loved it, the color (Inever wear red so I wanted to try it.. ) the lace, and the bottons. I took it home, and tried it. Then I realized it was really too short to be a dress. I didn't want to give it away so I decided to cut it in to a vest and a skirt! it took me 6 months from the first photo and the idea, to the real thing I just made last night..  
אז פרמתי את התפר האמצעי, סגרתי את התפר התחתון של הוסט, ולחצאית הוספתי גומי עבה, הבעיה, כמו שכבר הזכרתי היתה, שכל החלק התחתון היה קצר מידי לבת אדם ממצועת אז נאצתי להוסיף שכבות ארוכות יותר כתחתית. לתחתית בחרתי להשתמש בשכבה אחת של ניילון מנומר ומעליה שתי שכבות בד טוטו בצבע זהב. וזאת התוצאה לפניכם
אשמח לרשמים ורעיונות

So I unraveled all the middle seam, and sewed the end of the vest in a simple machine seam. For the skirt we had the short problem, so  had to add layers to it. I decided to add one nylon speckled layer, and two layers of gold tulle. This is the result! I would love to hear what you think, and more ideas!

החצאית:
The skirt
הוסט
The vest

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...