Thursday, May 23, 2013

Post wedding

צילום: ענבר טשימוביץ

אחרי ההפסקה הגדולה הזאת אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל.. כל ששת החודשים האחרונים התנקזו ליום שישי, העשירי במאי לפני שבועיים, ליום שבו התחתנו. ממש לא חשבתי שאהיה מהבנות האלה, שהחתונה שואבת את כל זמנן, מרצן ותשומת ליבן, אבל האמת היא שנהניתי נורא. מההודעה למשפחה ולחברים, התכנונים, חיפוש השראות, היכרות עם המון אנשי מקצוע (שעליהם עוד אפרט בפוסט המשך למי שתרצה לשמוע את האמת המתוקה והמרה) ועד יום החתונה עצמו שהפך להיות אחת המסיבות הטובות שארגנתי בחיי. הכל היה כיף, מרגש ומספק. עקב כך הזנחתי קצת את הבלוג, אבל עכשיו חזרתי, ואני פה כדי להישאר  (באנגלית זה נשמע יותר טוב..)
יש לי כל כך הרבה מה לספר, השמלה הנפלאה שעיצבו לי האחים מוסלין, חיפוש הנעליים המטורף שכלל ארבעה זוגות נעליים שנקנו והחזרו עד שנמצא הזוג המתאים, המאפרת הנפלאה שעשתה את המסיבה, מעצב השיער שנמצא רק בשבוע האחרון לפני החתונה.. את הכל בא לי לפרט, אבל כדי שאת הפירוטים ילוו תמונות ממש שוות, אחכה לתמונות של הצלם שלנו, ניב שמשון ואז אולי תבינו על מה כל המהומה  J
אז טיזר קטן לבינתיים,
ונשתמע בקרוב

נשיקות

יעל ונטו (ומעכשיו גם) אור

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...