Wednesday, May 29, 2013

Our wedding trailer by Cinewed ♥ ♥



מעולם לא הבנתי מה הסיפור עם וידאו בחתונות. זה מעיק, הצלמים דוחפים את האורחים לברך את החתן והכלה בעודם שיכורים, ובסוף יוצא סרט באורך הגלות שבו כולם מבריקים והסרט נשאר בארון למקרה שאיזה נכד ירצה לראות. אצלי, חשבתי, בחיים לא יהיה וידאו.
עד שהכרתי את סינווד.
את סינווד הכרתי לפני שנה וחצי דרך חבר טוב שלנו דן. דן, שבזמנו הפנוי גם מצלם בסינווד הראה לי את עמוד הVIMEO של סינווד ושם גיליתי את וידאו החתונות מחדש. צלמי הוידיאו של סינווד מלווים את הזוג מבוקר החתונה, בארגונים וההתלבשות ועד החופה והחתונה עצמה. שבועיים אחרי החתונה הזוג מקבל טריילר, קליפ קצר שמסכם את רגעי השיא בחתונה, הכל מצולם באיכות מדהימה, ויובל בוחר יחד עם הזוג את סגנון הוידאו והשיר שילווה אותו. כל טריילר שראיתי גרם לי להתרגש כאילו זאת החתונה שלי, הכרתי את הטריילרים בע"פ ורק חיכיתי שיצא חדש (מביך, אבל הכול אמת) וידעתי שלא משנה מה, אצלי- יהיה כזה!
אז בבוקר החתונה הגיעו הצלמים גיא ואלעד המקסימים, שליוו אותי בהתארגנויות ואחר כך גם את נמרוד. שניהם יצאו מגדרם כדי שיהיה לנו כיף ונעים, וצילמו את הכול לפרטי פרטים מבלי שהרגשנו אותם.
ביום שבת בערב, קיבלנו הודעה שהטריילר שלנו מוכן! מאז, בשלושת הימים האחרונים אעריך שראיתי אותו לפחות 15 פעמים.. משוגעת? יש מצב.. אבל תראו בעצמכם ותבינו על מה אני מדברת..
בברכת שיהיה סינווד לכולנו  

איפור: גלי גריפל
שיער: אסף אוקנין
שמלה: האחים מוסלין
צלם: ניב שמשון
עיצוב: יעל ופולי

3 comments:

Unknown said...

יאוווווווווווו אין לי מיליםם מזה הווידאו המבריק הזה?!
הייתי מת להיות בחתונה הזו את כל כך מיוחדת שזה מדהים!! מעריץ אותךך♥♥♥♥

Rene Braun said...

ווידאו מרגש ויפה! אבל ווידאו לא היה כזה מושלם אם לא התחונה כל כך מהממם! דרך המסך אפשר להרגיש את האנרגיות הטובות והכנות. שיהיה המון מזל טוב והצלחה בחיים משותפים.

רנה

myfworld said...

יעלי!!
המון מזל טוב! אתם נראים נהדר!
מעולם לא התלהבתי לראות תמונות של חתונות כמו החתונה שלך!!!!
הבחירה של הצלם הייתה באמת טובה!
ואת בכלל נראית מדהים! אהבתי מאוד את השמלה♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...