Tuesday, August 7, 2012

Shoe shopping online. Office.co.uk


בשבועות האחרונים התמכרתי (טיפה באיחור) לקניות ברשת, זה התחיל בשעות הפנאי לפני השינה- סיור קטן באתרים שאני אוהבת והמשיך אל תוך היום עם המון מוטיבציה. אז בגלל שאני קצת מאחור, והתחלתי רק לאחרונה, אתם יכולים להבין את הצורך שלי להדביק את הפער. זה כיף, ונקי ולא צריך למדוד שום דבר ובנוסף יש כבר המון אתרים שעושים משלוחים לארץ,  אבל מה שהכי חשוב והכי בולט בקניות ברשת, היא העובדה שהכל זול יותר.. ולכן חבל לא לנצל. בכל אחד מהאתרים ישנה רובריקה של סיילים ואם אומר לגמרי את כל האמת, אז היא הרובריקה היחידה שאני מטיילת בה. מרוב כיף והתלהבות מהתחביב החדש שלי החלטתי לא להחריש ולשתף את כל מי שירצה להצטרף אלי. אז  הפעם אכיר לכם את אופיס, אתר נעליים בריטי שמציע נעליים לכל הטעמים ומכל הסוגים.  המחירים לא תמיד זולים, אבל אם תלכו לסיילים תצליחו למצוא נעליים מ5 פאונד. משלוח לארץ יעלה 25 פאונד ולכן מומלץ ליזום קניה קיבוצית עם כמה חברות וכך המשלוח משתלם. אספתי לכן כמה מהנעליים המובחרות באתר, וכולן בסייל! ובפוסט הבא אשוויץ קצת בקניותיי האחרונות
לינק לאתר

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...