Thursday, February 24, 2011

Charming strange



אביגיל חזרה לארץ, ואני, הפוחזת, המשכתי בחופשתי למרות שהלימודים כבר התחילו... אז כנראה שמעט מהפוסטים הבאים יהיו יותר שלי ופחות של החרשנית, אבל כשאגיע לארץ אני מבטיחה לאזן... את התמונות האלו צילמנו בטיול רגלי שעשינו לכפר הקרוב. גילינו שכאן, השלג יכול להיות קצת שקרני, לפני שיוצאים מהבית מציצים מהחלון ומתפתים ללבוש את כל מה שרק אפשר. אבל כשיוצאים החוצה, מתגלה יום חמים ומקסים. אז הבגדים פשוטים למדי, את הסווטשרט קניתי בטורינו ביום קניות קליל, ואת הג'ינס קנינו אביגיל ואני בו זמנית בשנה שעברה, אני במילאנו והיא בישראל (זה אכן אומר שיש לנו שניים). כאלה אחיות מקסימות. אבל אין מה לומר, הבגדים האלה הכי נוחים וכייפים

תחנה הבאה: מדריד
!!


Avigail is back in Israel, and I kept my vacation as planned. these pictures were taking on a walk we made to a close village. It was all frozen, but still worm.. strange but charming weather. simple outfit, but comfy and relaxed.  I bought the sweater in Turin on a fun shopping day, and the jeans were bought by Avigail and me in the same time (Yea.. we have two). she was in Israel and I was in Milan. Real sisters :)

next stop: Madrid!! 




ז'קט / זארה
H&M / סווטשרט
מכנסיים / זארה
והנעליים היחידות שהבאתי איתי לחופשה.... :)

jacket / Zara
sweater / H&M
jeans / Zara
and the only shoes I took to my vacation... :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...