Sunday, July 14, 2013

My new Mykita's

לפני כמה חודשים השתתפנו ביריד וינטג' בירושלים. יריד הוינטג' הוא יריד חדש שפועל בכל יום חמישי במדרחוב שבין רחובות קינג ג'ורג' ואגריפס. אנחנו ניצלנו את ההזדמנות ורוקנו קצת את הארונות אחרי החורף. באחד הדוכנים לידינו היתה סלסלה גדולה מלאה במסגרות משקפיים ישנות, בתוך כל המסגרות ראיתי מסגרת אחת מעניינת, חטפתי אותה, נתתי למוכר שטר של חמישים שקלים שהיה לי ביד והמשכתי לדוכן שלי. כשחזרתי הביתה והסתכלתי מקרוב על המסגרת שקניתי, גיליתי שהיא מסגרת חדשה לגמרי של החברה הגרמנית מיקיטה. חברה סופר מגניבה בה כל המסגרות הן עבודת יד. וכך קניתי זוג בשווי 450 דולר בחמישים שקלים. ניצחון! את העדשות עשיתי אצל צביקה דטנר, בדרך כלל אני לא ממהרת לכתוב על נותני שירות למיניהם אבל ממליצה בחום. שירות אדיב, מחיר הוגן והעדשות הכי איכותיות שאי פעם היו לי (ואל תשכחו שאני בתחום המשקפיים כבר 16 שנים..) ומבטיחה שוואנס יו גו צביקה דטנר אין דרך חזרה.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...