Thursday, January 24, 2013

My new Hunter boots!


אתמול בבוקר הוזמנו להשקת חנות הפופ אפ של האנטר בשורט סטורי שעל רחוב דיזנגוף בתל אביב. חברת האנטר נוסדה בשנת 1856 ע"י הנרי לי נוריס, יזם אמריקאי שהגיע לסקוטלנד על מנת למצוא שווקים חדשים למגפיים שייצר. במהלך שתי מלחמות העולם עבדו במפעל ימים כלילות על מנת לייצר את המגפיים האולטימטיביות שיתאימו לתנאים הקשים שיצרו המלחמות. מאותו רגע דרמטי החקוק בהיסטוריה הפכו מגפי האנטר לשם דבר ברחבי העולם.
האנטר  הפך לאייקון אופנתי באירופה ובארה"ב, ומגפי הגשם המקוריים התפתח המותג לקולקציה עשירה של נעלי ומגפי  גומי לחורף ולקיץ, בעיצובים ייחודיים .
המגפיים מאופיינות בקשת צבעים רחבה לצד דגמים המשתנים מעונה לעונה. בקולקציית האנטר מגפיים בשלל  גבהים ,גובה ברך וגובה קרסול  עם עקב נמוך שבין  2-3 ס"מ, חלקם במראה מבריק או עם מרקם מחוספס, כשגולת הכותרת הינה מנעד הצבעים הססגוני והמעניין הכולל צבעים מטאליים, דרך צבעים  בוהקים.


את כל החנות מילאו קופסאות של האנטר וכל הקולקציה נפרסה בחנות. מודה, כבר הרבה זמן שבא לי על זוג מגפיים שכזה (אפילו חיפשתי לו חלופות במדור האופנה במגזין ד'קמפוס) והרגשתי שהפעם זה יקרה. במייל הבטיחו הנחות מיוחדות וחד פעמיות לכבוד חנות הפופ אפ וקיימו לגמרי. במקור מאוד רציתי מגפיים גבוהות כחולות וקלאסיות שמרגישות כאילו רק סיימת לחלוב את הפרות, אבל בשיטוט ברשת גיליתי את שלל הצבעים והצורות שבהם מגיעים המגפיים. וכך כשהגענו לחנות, רחלי- השופינג מייט מספר אחת, ואני. ישר נמשכתי למגפיים קצרות וצהובות, שכמובן היו שייכות למחלקת הילדים. פה המקום להודות לאלוהים שעשני גמד, מגפיים במידה 34 התאימו לרגליי בצורה מושלמת! ושלא נדבר על מחזירי האור שיש מאחור! מהמם
ואם חשבתם שפה נגמר הכיף, אז טעיתם, בדרך החוצה קיבלתי במתנה זוג בלרינות אדומות של האנטר, אמרתי שווה, לא?

שורט סטורי, דיזנגוף 173, תל אביב
קשה להחליט..

גמד מאושר

הקנייה המוצלחת שלי


והמתנה המוצלחת!


ואם עוד מעניין אתכם לדעת מה לבשתי
אפודה/שוק הפשפשים
חולצה/טופשופ
H&M/חצאית
נעליים/מהארון של אמא

I was wearing:
Vest/Jaffa flea market
Top/Topshop
Skirt/H&M
Shoes/Mom's closet

2 comments:

Unknown said...

פוסט מהמםם!!
ואני מזה שמח שהלכת על הירוק, אני ממש אבל ממש רוצה לראות תמונות חסר לך ולא תשלחי לי כמהה!!♥♥

Nination said...

מידה 34?! אני חושבת שכשנולדתי הייתי יותר מזה חח
הבלרינות האדומות ממש שוות ואת ממש יפה!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...